Regulamin sklepu Access Oil

By continuing use this site, you agree to the Terms & Conditions and our use of cookies.
tv_loading

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ACCESSOIL.PL

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.accessoil.pl prowadzony jest przez Agata Gołębiewska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Agata Gołębiewska Access oil wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul.Lęborska 38A,60-431 Poznań, NIP 8911332389, REGON 300434025, adres poczty elektronicznej: agata@accessoil.pl oraz numer telefonu 608452136.

    2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca.Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego.Podanie danych osobowych jest dobrowolne.Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

    3. Definicje:

      • DZIEŃ ROBOCZY–jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

      • FORMULARZ REJESTRACJI–formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

      • FORMULARZ ZAMÓWIENIA–Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

      • KLIENT–(1)osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;(2)osoba prawna; albo (3)jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną-która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

      • KONTO–Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

      • NEWSLETTER–Usługa Elektroniczna,elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail,która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym

      • PRODUKT–dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

      • REGULAMIN–niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

      • SKLEP INTERNETOWY-sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem: www.accessoil.pl.

      • SPRZEDAWCA;USŁUGODAWCA–Agata Gołębiewska prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Agata Gołębiewska Access Oil wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul.Lęborska 38A, 60-431 Poznań, NIP 8911332389, REGON 300434025, adres poczty elektronicznej: agata@accessoil.pl .

      • UMOWA SPRZEDAŻY–umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

      • USŁUGA ELEKTRONICZNA–usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego

      • USŁUGOBIORCA–(1)osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;(2) osoba prawna;albo (3)jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;-korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

      • "USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA–ustawa z dnia 30maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827 ze zm.)

      • ZAMÓWIENIE-oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

    1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

      • Konto–korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę–(1)wypełnieniu Formularza Rejestracji,(2)kliknięciu pola „Zatwierdź i przejdź dalej”.W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres(ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

          • Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta(rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:agata@accessoil.pl lub też pisemnie na adres:ul.Lęborska 38A,60-431 Poznań.

      • Formularz Zamówienia–korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków–(1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2)kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę”–do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),adres poczty elektronicznej,numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

      • Newsletter–korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola akcji. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera(rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:agata@accessoil.pl lub też pisemnie na adres:ul.Lęborska 38A,60-431 Poznań.

    2. Tryb postępowania reklamacyjnego:

      • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego(z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu,która została wskazana w pkt.6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:

      • pisemnie na adres: ul.Lęborska 38A, 60-431 Poznań

      • w formie elektronicznej na adres:agata@accessoil.pl

      • Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

    1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt.2.1.Regulaminu.

    2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki.O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy(w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat–o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

    3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia

      • Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem,a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt.2.1.Regulaminu.

      • Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta,która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem,a Sprzedawcą.

    4. Utrwalenie,zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.

  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

    1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

      • Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

      • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

      • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

      • Płatności elektroniczne

    2. Termin płatności:

      • W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem,płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

      • W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym,Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

    1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna,chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia,w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

    2. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

    3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

      • Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

      • Odbiór osobisty dostępny pod adresem:ul.Lęborska 38A,60-431 Poznaw Dni Robocze,w godzinach od 09:00 do 14:00.

    4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 24Dni Roboczych,chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 24 Dni Roboczych.Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

      • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych-od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

      • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem–od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

    5. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta–w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 24Dni Roboczych,chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru,terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 24Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

      • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem,płatności elektronicznych lub kartą płatniczą-od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

      • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym–od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  6. REKLAMACJA PRODUKTU

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną(rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym(w szczególności w art.556-576 Kodeksu Cywilnego).Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego(Dz.U.2002 nr141, poz.1176 ze zm.).

    2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

    3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

      • pisemnie na adres: ul.Lęborska 38A,60-431 Poznań;

      • w formie elektronicznej na adres: agata@accessoil.pl

    4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie,nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny,określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

    5. Klient,który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul.Lęborska 38A, 60-431 Poznań.Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

  7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

    2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 225560333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl.Powstańców Warszawy 1, Warszawa),którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

    3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:(1)wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);(2)wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3)pomoc powiatowego(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801440220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00,opłata za połączenie wg taryfy operatora).

    4. Pod adresemhttp://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym(platforma ODR).Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

  8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Konsument,który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt.8.8Regulaminu.Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

    2. pisemnie na adres: ul.Lęborska 38A, 60-431 Poznań;

    3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: agata@accessoil.pl

    4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

    5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

    6. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np.Umowa Sprzedaży)–od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2)polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony–od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

    7. dla pozostałych umów–od dnia zawarcia umowy.

    8. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

    9. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności,jakiego użył konsument,chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował,że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania,w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    10. Konsument ma obowiązek niezwłocznie,nie później niż w terminie 14dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy,zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru,chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul.Lęborska 38A,60-431 Poznań.

    11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    12. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy,które obowiązany jest ponieść konsument:

    13. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym,Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    14. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.